Barcelona Dibuixa i Healing Arts Conference Barcelona
El dijous 16 d’octubre, a les 12 h, tindrà lloc a l’Auditori de la UAB la primera edició de «DocèncIA: espai de preguntes i respostes», una iniciativa que vol fomentar el debat sobre els usos i els reptes de la intel·ligència artificial en l’àmbit de la docència universitària.
Mestres d'educació primària de la promoció 1981-1984, la primera que es va graduar al campus UAB, es reuneixen per commemorar els 50 anys de la seva titulació i d'exercici professional.
Dijous 23 d'octubre 2025 14:30-16:00 Taller Art 1. Facultat de Ciències de l'Educació Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) 08193 Bellaterra, Barcelona, España.
El 28 d’octubre, el Mercantic de Sant Cugat reunirà estudiants i empreses de referència de l'entorn en una jornada de connexió professional. La inscripció és gratuïta i és una oportunitat de fer un primer pas cap al món laboral; per tant, es tracta d'un esdeveniment d'especial interès per a l'alumnat de 3r i 4t de grau, màsters i postgraus.
El Grup d’Educació i Gènere ha estat guardonat amb la menció col·lectiva M. Encarna Sanahuja Yll
Quin paper poden jugar els homes en la lluita contra les violències masclistes? Per avançar cap a un espai més interseccional, feminista i inclusiva, el compromís dels homes de la comunitat universitària és clau.