Butlletí de la Facultat de la Ciències de l'Educació
 
 
 
5
 
 
Març 2019
 
 
LA INVESTIGACIÓ COL·LABORATIVA EN EDUCACIÓ: INNOVAR, FORMAR I AUTOFORMAR-SE
 
 
“Collaboration is the essence of life.
The wind, bees and flowers work together, to spread the pollen.”
Ami Ray (2010:152)

Investigar, com qualsevol altre acció humana, és una activitat social que té una finalitat concreta. No és mai una activitat solitària, sinó dialògica: hom rep informació a través de les fonts bibliogràfiques que consulta, la contrasta amb l’anàlisi de les dades que ha recollit, i en fer públics els resultats, es posiciona davant d’allò que escriu, alhora que adopta una identitat que li permet afiliar-se a un corrent científic determinat i distanciar-se d’un altre. Al mateix temps, dialoga amb les seves pròpies dades per obtenir-ne informació, però també per reafirmar la seva identitat, atès que la mirada que hi projecta està condicionada pel seu bagatge i pels objectius que persegueix, els quals cal posar-los en relleu per tal de fer-los evidents i garantir la validesa de la recerca que es presenta. Si els mètodes i els instruments d’anàlisi són transparents, és a dir, no s’amaguen a la comunitat científica a la qual es presenten, l’estudi és fiable perquè pot ser contrastat.
 
 
 
Llegiu-ne més
 
 
 
 
Entrevista Ingrid Agud Morell
 
EducacioGenere
 
Entrevistem a la Dra. Ingrid Agud Morell, professora Lectora Serra Húnter del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social de la Facultat de Ciències de l’Educació, membre del grup de recerca Emigra-CERmigracions i coordinadora del Grup d’Educació i Gènere.

 

 
 
Llegiu-ne més
 
 
 
 
 
Actualitat
 
 
foto actualitat
 
Jocs Florals de la FTI 2019
 
El Consell d’Estudiants de la Facultat de Traducció i d’Interpretació, en col·laboració amb la Facultat de de Ciències de l’Educació i la Facultat de Filosofia i Lletres, i amb el suport de Dinamització Comunitària, convoca la segona edició dels Joc Florals de la Plaça de Coneixement.

Final de la convocatòria: 15 de març. Consulta les bases
aquí.
 
 
foto actualitat
 
Activitat: Educant la Igualtat
 
El dimarts 19 de març va tenir lloc l'acte Educant la Igualtat, aquesta activitat va estar organitzada per la Facultat en el marc de la franja reservada per Activitats Campus. 
 
 
 
foto actualitat
 
Concurs de fotografia EnfoC&M 2019
 
Organitzat des del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
Les bases i informació sobre aquesta convocatòria el podeu trobar en aquest
link.
 
 
 
foto actualitat
 
Oberta la pre-inscripció a les XXIV JORNADES d'ESCOLA RURAL
 
Com cada any, des del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER) s'ofereix de participar a les Jornades Interuniversitàries d'Escola Rural. Aquest any es portaran a terme els dies 29 i 30 d'abril entre Berga i La Pobla de Lillet. És una ocasió única per conèixer de prop les escoles rurals (s'hi inclou visites a dues escoles) i compartir coneixements i experiències amb estudiants de magisteri d’altres universitats. 
 
 
 
 
Veure totes les notícies
 
 
 
Agenda
 
 
foto agenda
 
26 Març 2019
 
 
Curt d'animació "Memory of the land"
 
L'artista palestina Samira Badran, ens presenta el seu curt d'animació "Memory of the land".
 
Auditori de Lletres
 
 
foto agenda
 
28 Març 2019
 
 
Preparació de bancals a l’hort de la Facultat
 
Amb l’ajuda d’especialistes en permacultura construirem tres bancals per poder plantar un hort de primavera-estiu
 
Hort de la facultat
 
 
foto agenda
 
29 Març 2019
 
 
Activitat formativa Doctorat en educació
 
Seminari: The Paradox of Black Citizenship: Transnational Perspectives on Curriculum, Pedagogy, Educational Policy, and Theory impartit per Christopher L. Busey, Ph.D. (University of Florida)
 
Sala Màster 1 Edifici G5 FCE
 
 
foto agenda
 
03 Abr. 2019
 
 
Propera sessió del Grup Obert d'Educació i Gènere
 
Tema: Transformar la facultat en un espai inclusiu i feminista
 
Seminari Ferran Ferrer
 
 
 
 
Veure tota l'agenda
 
 
 
 
 
Subscriu-te, proposa, opina
 
 
 
Butlletins anteriors
 
 
Segueix-nos a les xarxes socials
 
border="0"
border="0"
No vols rebre aquests correus electrònics? Anul·la la subscripció aquí

Avís legal  |  Protecció de dades  |  Sobre el web  |  Accessibilitat web  |  Mapa del web UAB