Accés als Recursos Electrònics des de fora de la UAB

El servei ARE permet accedir des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet situat fora de la UAB als recursos electrònics subscrits. Per utilitzar-lo cal ser membre de la comunitat universitària i respectar les condicions d’ús d’aquests recursos.

Com accedir-hi

• La connexió a l'ARE s'activa automàticament quan es vol accedir a qualsevol recurs-e (bases de dades, llibres, articles i revistes) des del web del Servei de Biblioteques o des del Cercador. Quan polseu sobre l'enllaç del recurs us demanarà que us identifiqueu amb el vostre NIU i contrasenya.
    Si no els recordeu, podeu obtenir-los a l'adreça apps.uab.cat/apwd/.

• Si l'accés es fa des de la pàgina de resultas d'un recurs extern (per exemple PubMed o Google Scholar) o des d'una adreça d'interès (bookmark), cal que instal·leu el botó ARE al navegador.

És una mini aplicació que permet connectar-vos a la xarxa i consultar els recursos de la biblioteca digital de la UAB en qualsevol moment de la navegació web.

Per poder instal·lar el botó al vostre navegador cal tenir la barra d'adreces d'interès visible. Abans d'instal·lar, verifiqueu el següent:
  • Chrome: anar a Adreces d’interès > Mostra la barra d’adreces d’interès.
  • Mozilla Firefox: anar a Visualitza > Barra d'eines > Barra de les adreces d'interès.
  • Internet Explorer: cliqueu amb el botó dret del ratolí damunt de la capçalera del navegador > marqueu Barra de preferits.

Per a navegadors Mozilla, Chrome o Safari

1. Arrossegueu el botó a la barra de les adreces d'interès del navegador.

ARE - UAB

Per al navegador Explorer

1. Arrossegueu el botó a la llista de Preferits.

ARE - UAB

2. En el moment d'accedir als recursos restringits a la UAB: cliqueu el botó i identifiqueu-vos amb el NIU i contrasenya.

3. Tornareu a la pàgina que estàveu consultant identificats com a membres de la UAB, amb els permisos necessaris per consultar el text complet.

Per a Ipad i Iphone

1. Feu afegir favorit d'aquesta pàgina, anomeneu-lo ARE i guardeu-lo.

2. Obriu els favorits i editeu-los.

3. Escolliu el que heu anomenat ARE i copieu el següent javascript on hi ha la URL (esborreu la que hi ha): javascript:void(location.href="https://login.are.uab.cat/login?url="+location.href).

4. Per acabar cliqueu Fet.

Per a Android

1. Feu afegir favorit d'aquesta pàgina, anomeneu-lo ARE i copieu el següent javascript on hi ha la URL (esborreu la que hi ha): javascript:void(location.href="https://login.are.uab.cat/login?url="+location.href).

2. Per acabar cliqueu Acceptar.