Curs en e-Tourism i Màrqueting Digital

Presentació

Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic estan experimentant una transformació profunda pels canvis de valors i experiències dels consumidors, així com per la globalització dels mercats.

D'aquesta evolució sorgeix l'E-tourism, concepte que ha transformat la gestió estratègica i operacional en les organitzacions i destinacions turístiques, i que s'aplica mitjançant les TIC a la indústria turística.

Les TIC representen la base per a la gestió de les relacions amb els clients (CRM o Customer Relationship Management), pel que comporten el redisseny de l'organització i dels seus processos, perquè mitjançant la personalització i adaptació de la seva oferta, l'empresa pugui satisfer òptimament les necessitats dels clients, generant relacions de lleialtat a llarg termini.


Aquest curs ofereix les eines per a la consolidació d'una oferta local amb les exigències dinàmiques de la demanda nacional o internacional, permetent així augmentar la satisfacció del turista, optimitzar l'oferta, i/o crear ocupacions per a aportar millores en la vida de la comunitat local.


Informació complementària

- Curs 100% online i en castellà.
- El curs forma part dels itineraris en Direcció i Gestió de Màrqueting Turístic i Revenue Management i Màrqueting Digital.
- Formació bonificable a la Fundació Tripartida (FUNDAE).
- Places limitades.

Continguts

- M1. Estratègies de Màrqueting Digital i Turisme Electrònic:
Introducció al Màrqueting i Comerç Digital enfocat al turisme. Noves tecnologies i eines digitals en el màrqueting i la comercialització. Campanyes comercials online per al turisme 4.0. Les botigues online i noves tendències.

- M2. Eines per a campanyes turístiques digitals:
Community Manager: Implementació de les Xarxes Socials i aplicacions turístiques. Reputació online. Optimitació en SEO, SEM, SMO, SMM. Google Adwords. E-mail màrqueting.

- M3. Creació de valor, experiència i fidelització:
El CRM i les seves aplicacions. L'experiència del client. Estratègies de fidelització i llealtat.

- M4. Pla de màrqueting online:
Elaboració d'un pla de màrqueting digital. Medició i control del pla de màrqueting.


Metodologia

El curs està dividit en mòduls, que proporcionen diferents eines didàctiques com:

- càpsules de professors,
- fòrums de debats, anàlisi i consultes a diari,
- conferències en directe amb el professsor i que podràs veure posteriorment gravades,
- material d'estudi i suport, per poder visualitzar-lo i treballar mitjançant apps al teu telèfon mòbil i des d'on et trobis.

Objectius

- Desenvolupar coneixements innovadors per a analitzar, planificar, elaborar i executar estratègies de màrqueting digital i de turisme electrònic adaptades a la indústria 4.0.
- Proporcionar capacitat d'anàlisi en l'àrea digital empresarial del sector turístic i en l'aplicació de noves eines digitals.
- Dotar als participants de les principals habilitats i capacitats per a exercir amb efectivitat la funció de màrqueting digital en el departament turístic de qualsevol empresa.

Requisits d'accés

Aquest programa va adreçat a:

- Alumnes i Grau en Direcció Hotelera.
- Alumnes i Grau en Turisme.
- Alumnes i Grau en Ciències Econòmiques.
- Alumnes i Grau en Estudis d'Àsia Oriental.
- Alumnes i Grau en Traducció i Interpretació.
- Professionals àmbit del Turisme i Direcció Hotelera / professionals de sectors vinculats

Sortides professionals

- Direcció de Màrqueting
- Direcció de Vendes
- Consultories especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme
- Direcció de Comerç Electrònic

Contacte

Laura Lizbeth Martinez Almuina

Telèfon: 935929710

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Web: http://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-d-especialitzacio/oferta-de-cursos/cursos-d-especialitzacio-1345713838899.html

Curs d'especialització UAB

4a Edició
Places: 35
Orientació: Professional
10 ECTS
Codi de l'estudi: 3803/4
Preu: 900 ¤
Preu especial: 780¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumnes i exalumnes EUTDH

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 21/10/2019 al 21/12/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs e-Tourism i Màrqueting Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.