Curs en Customer Experience en Turisme i Hoteleria

Formació que capacita professionals per analitzar, millorar i executar la gestió del servei al client per satisfer la seva experiència i necessitats durant les diferents fases del procés de compra

  • Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4027/5
  • 5a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 10 ECTS
  • Inici: 16/03/2021
  • Final: 16/05/2021
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 900 ¤
  • Preu especial 850 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Alumnes i exalumnes de l'EUTDH
  • Idioma de docència: Castellà
David González, titulat del Curs Online en Customer Experience de la UAB - subtitulat

Les empreses turístiques enfocades al servei al client, amb la seva cultura, valors i comportaments respectius, obtenen un gran avantatge competitiu en aconseguir una alta satisfacció en l'usuari final. Considerant que avui en dia el client ha de ser el centre per a qualsevol marca, una bona gestió d'aquesta és clau per a l'èxit a la nostra estratègia. El resultat serà una bona experiència de l'usuari, i fidelitat per part del client.

El Customer Experience i la satisfacció del client poden gestionar-se en 3 fases: abans, durant i després de la compra, és a dir, durant tot el recorregut que realitzi (Customer Journey). Per això, els punts d'interacció que s'assoleixen, així com els diferents canals, s'han d'analitzar i dissenyar detalladament amb les accions estratègiques que es duran a terme, per maximitzar les relacions i adaptar-les a les necessitats.

Et capacita per:

  • Analitzar, millorar i executar el procés de gestió de servei al client CX (Customer Experience)
  • Generar estratègies aplicant Customer Journey Maps adequats
  • Desenvolupar estratègies omnicanal i multicanal
  • Utilitzar els principals indicadors per mesurar l'experiència del client (mètriques i quadres de comandament)

El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, en la qual l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les seves necessitats i disponibilitat d'horari.

Adreçat a persones de les àrees professionals:

  • Màrqueting
  • Qualitat
  • Gestió i servei al client
  • Innovació
  • Recursos Humans
  • Direcció de Vendes
  • Consultores i agències especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme
  • Direcció de comerç electrònic
  • PIMES
  • Professionals del sector turístic i hoteler
  • Graduats en Turisme, Direcció Hotelera i ADE

Continguts

Les empreses turístiques enfocades al servei al client, amb la seva cultura, valors i comportaments respectius, obtenen un gran avantatge competitiu en aconseguir una alta satisfacció en l'usuari final. Considerant que avui dia el client ha de ser el centre per a qualsevol marca, una bona gestió d'aquesta és clau per a l'èxit en la nostra estratègia. El resultat serà una bona experiència de l'usuari, i fidelitat per part del client.

El Customer Experience i la satisfacció del client poden gestionar-se en tres fases: abans, durant i després de la compra, és a dir, durant tot el recorregut que realitzi (Customer Journey). Per això, els punts d'interacció que s'aconsegueixin, així com els diferents canals, s'han d'analitzar i dissenyar detalladament al costat de les accions estratègiques que es duran a terme, per a així maximitzar les relacions i adaptar-les a les necessitats.

Itineraris

Aquest curs pertany al màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i al Postgrau Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (4329)

Sortides professionals

Directius, responsables i/o tècnics del sector turístic i hoteler de les àrees de:

- Màrqueting
- Qualitat
- Gestió i Servei al Client
- Innovació
- Recursos Humans
- Vendes
- Comerç Electrònic
- Consultores i agències especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme

Testimonis

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària. El portal inclou tots els ajuts que ofereix la UAB i a més, algunes convocatòries d'altres institucions que poden ser d'interès...

En aquest portal trobareu un apartat específic amb les beques per a estudis de màster propi i diplomatura de postgrau.

Centres responsables

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Laura Lizbeth Martinez Almuina

Telèfon: 935929710

Web del programa

http://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-d-especialitzacio/oferta-de-cursos/cursos-d-especialitzacio-1345713838899.html

Vols rebre més informació?