- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4027/8
- 8a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 10 ECTS
- Inici: 18/03/2024
- Final: 17/05/2024
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 920 €
-
Preu especial 874 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB Graduats o màster (només primera matricula)
Preu especial 892 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls (només primera matricula)
- Idioma de docència: Castellà

Les empreses turístiques enfocades al servei al client, amb la seva cultura, valors i comportaments respectius, obtenen un gran avantatge competitiu en aconseguir una alta satisfacció en l'usuari final. Considerant que avui en dia el client ha de ser el centre per a qualsevol marca, una bona gestió d'aquesta és clau per a l'èxit a la nostra estratègia. El resultat serà una bona experiència de l'usuari, i fidelitat per part del client.
El Customer Experience i la satisfacció del client poden gestionar-se en 3 fases: abans, durant i després de la compra, és a dir, durant tot el recorregut que realitzi (Customer Journey). Per això, els punts d'interacció que s'assoleixen, així com els diferents canals, s'han d'analitzar i dissenyar detalladament amb les accions estratègiques que es duran a terme, per maximitzar les relacions i adaptar-les a les necessitats.
Et capacita per:
- Analitzar, millorar i executar el procés de gestió de servei al client CX (Customer Experience).
- Generar estratègies aplicant Customer Journey Maps adequats.
- Desenvolupar estratègies omnicanal i multicanal.
- Utilitzar els principals indicadors per mesurar l'experiència del client (mètriques i quadres de comandament).
El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, en la qual l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les seves necessitats i disponibilitat d'horari.
Adreçat a persones de les àrees professionals:
- Màrqueting.
- Qualitat.
- Gestió i servei al client.
- Innovació.
- Recursos Humans.
- Direcció de Vendes.
- Consultores i agències especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme.
- Direcció de comerç electrònic.
- PIMES.
- Professionals del sector turístic i hoteler.
- Graduats en Turisme, Direcció Hotelera i ADE.
Continguts
Les empreses turístiques enfocades al servei al client, amb la seva cultura, valors i comportaments respectius, obtenen un gran avantatge competitiu en aconseguir una alta satisfacció en l'usuari final. Considerant que avui dia el client ha de ser el centre per a qualsevol marca, una bona gestió d'aquesta és clau per a l'èxit en la nostra estratègia. El resultat serà una bona experiència de l'usuari, i fidelitat per part del client.El Customer Experience i la satisfacció del client poden gestionar-se en tres fases: abans, durant i després de la compra, és a dir, durant tot el recorregut que realitzi (Customer Journey). Per això, els punts d'interacció que s'aconsegueixin, així com els diferents canals, s'han d'analitzar i dissenyar detalladament al costat de les accions estratègiques que es duran a terme, per a així maximitzar les relacions i adaptar-les a les necessitats.
Itineraris
Aquest curs pertany al màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i al Postgrau Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (4329)Sortides professionals
Directius, responsables i/o tècnics del sector turístic i hoteler de les àrees de:- Màrqueting
- Qualitat
- Gestió i Servei al Client
- Innovació
- Recursos Humans
- Vendes
- Comerç Electrònic
- Consultores i agències especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme
Testimonis
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera
Contacte
Laura Lizbeth Martinez Almuina
Telèfon: 935929710