Error: manca enllaç de capçalera a la plana

Línies de finançament del CDTI per a empreses

Sessió Informativa CDTI

El proper dimecres 8 de juny a les 10h el Parc de Recerca UAB organitza juntament amb el Centre per al Desenvolupament Tecnològic i Industrial (CDTI) una jornada informativa sobre les seves línies de finançament i les convocatòries que ofereix aquesta entitat a empreses innovadores.

04/05/2016

La jornada anirà a càrrec de Beatriz Torralba, del Departament de Salut, Bioeconomia, Clima i Recursos Naturals del CDTI, que especificarà els detalls i condicions per a sol·licitar les diferents ajudes que ofereixen a les empreses innovadores.

Concertament es donarà informació de la convocatòria CIEN, que finança grans projectes de recerca industrial i de desenvolupament experimental, desenvolupats en col·laboració efectiva per agrupacions empresarials; l'instrument FEDER Innterconecta, que dóna suport a projectes de desenvolupament experimental en la modalitat de projectes en cooperació entre empreses; l'ajut NEOTEC, dirigit a petites empreses i que té l'objectiu de finançar la posada en marxa de nous projectes empresarials que requereixin l'ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l'activitat investigadora, i la Línia d'Innovació Global, que finança projectes d'inversió en innovació i incorporació de tecnologia innovadora per al creixement i internacionalització d'empreses que desenvolupin les seves activitats a l'Estat espanyol.

Al final de la jornada, les empreses interessades podran tenir una reunió individualitzada. Ho han de sol·licitar en el formulari d'inscripció.