El Generació d'Idees 2018, dedicat a la Salut Mental

Presentació de la nova edició del Programa de Generació d'Idees, centrada en salut mental i benestar

L'objectiu del programa, que arriba a la VII edició, és que investigadors, empreses, entitats de l'àmbit de salut mental i administració pública generin projectes que donin solucions i arribin a la societat. El termini d'inscripcions romandrà obert fins el 20 d'abril.

12/02/2018

El Parc de Recerca UAB i la Comunitat de Recerca Estratègica (CORE) en Salut Mental llancen una nova edició del Programa de Generació d'Idees per donar suport al personal investigador del campus de la UAB a modelar les seves idees i generar solucions de mercat a partir de la seva recerca. Aquest any, el Programa vol fomentar projectes enfocats tant a millorar el diagnòstic, tractament i maneig dels trastorns mentals, com a la promoció del benestar emocional de diferents grups poblacionals.

El Programa de Generació d'Idees consisteix en una activitat formativa i pràctica, dirigida a investigadors, doctorands i estudiants de tot el campus de la UAB, per tal d'ajudar-los a generar idees i transformar-les en solucions que puguin arribar a la societat. La formació es focalitza en les tècniques de lean start up. És a dir, conèixer el  client -sigui administració, persona física o empresa-, identificar el problema que hi ha i desenvolupar el prototip o servei conjuntament amb el client.

Aquest any, el Programa començarà el mes d'abril i s'estructurarà en tres fases. La primera part consistirà en diferents sessions creatives per generar idees i donar-les-hi forma, a partir de tècniques de co-creació. En la segona, els participants rebran formació en aspectes clau com la propietat intel·lectual i la valorització, el model de negoci, el finançament i les tècniques de presentació. Per últim, es celebrarà un concurs on els participants presentaran el seu projecte davant d'experts en valorització d'idees de negoci. D'entre tots els participants, es concediran 3 premis.

Les inscripcions romandran obertes fins el 20 d'abril. S'hi poden apuntar investigadors, doctorands i estudiants del campus UAB amb grup o individualment, tant si tenen un projecte com si no.

Més informació: Web del Programa de Generació d'Idees