Inaugurem l'espai COMTEC Centre a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

Inauguració Comtec

L’espai serà el centre neuràlgic del projecte estratègic de la Facultat de Ciències de la Comunicació i disposa d’un croma, una pantalla interactiva i una varietat d’equipaments per permetre la realització d’activitats diverses.

08/04/2021

El 25 de març es va inaugurar l’espai COMTEC Centre  a la segona planta de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. L’acte va comptar amb la participació del vicerector de Recerca i Transferència, el Dr. Armand Sánchez, la degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació, la Dra. Maria José Recoder, la directora del Servei de Biblioteques, la Sra. Núria Casaldàliga i la vicedegana de Docència, Professorat i Alumnat, la Dra. Carmina Crusafon, que van tallar la cinta.
El vicedegà de Comunicació i UAB Campus Mèdia, el Dr. Carles Llorens i Tomàs Fabregat, cap de la Biblioteca, van mostrar als assistents les possibilitats de l’espai i dels seus equipaments.

El COMTEC Centre serà el cor del projecte homònim, l’estratègia de la Facultat per a aquesta dècada que pretén fomentar el coneixement i el talent digital en l’àmbit de la comunicació.
El centre és un espai obert amb tres funcions diferenciades: hi ha una àrea d’experimentació amb un croma; l’àgora, amb una grada; i l’àrea de creació-coworking, amb una pantalla interactiva. El Centre està obert a usos docents i de recerca i també a usos no docents com formacions, presentacions, tallers, coworking, o actes institucionals.

Per a més informació, visiteu la pàgina web del COMTEC Centre  i consulteu-ne les condicions d’ús.

Aquesta notícia es va publicar originalment  el 26 de març de 2021 al web de la Facultat de Ciències de la Comunicació i ha estat adaptada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.

Fotografia: Roger Barcelona Pons (@_rbcn