Logotip Asclepium Oracle Desenvolupen una eina per detectar fake news sobre seguretat alimentària

Investigadors de la UAB han desenvolupat una eina d’intel·ligència artificial per detectar fake news en l’àmbit de la seguretat alimentària. La proposta, anomenada Asclepium Oracle, ha guanyat el primer premi de la Hackaton de l’Autoritat Europea de Seguretat Alimentària EFSA.

Premis Acte de Cloenda del curs Acadèmic i lliurament de Premis i Beques 2021

El pròxim 18 de maig tindrà lloc en format streaming i presencial reduït l'Acte de Cloenda del curs 2020-2021 i Lliurament de Premis Institucionals de l'Acadèmia, juntament amb els premis de diverses Societats científiques.

[+]
Llibre Nova edició llibre "Psiquiatria Geriàtrica"

L’èxit de les edicions prèvies de “Psiquiatria Geriàtrica” ha permès continuar apostant per un text que sustenta una assistència psicogeriàtrica de qualitat, oferint resposta als reptes diagnòstics, terapèutics i assistencials que la creixent població major planteja als professionals de la salut implicats en la seva cura. Més informació.

Marta Torrens Premi EUFAS EAR 2020 per a la Dra. Marta Torrens

La Dra. Marta Torrens Melich, professora titular del departament de Psiquiatria i Medicina Legal adscrita a la U.D. Hospital del Mar, responsable del procés d’Addiccions de l’Institut de Neuropsiquiatria i Addicions de l’Hospital del Mar i coordinadora del grup de recerca en Addiccions de l’Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques, ha estat reconeguda per la seva contribució a la recerca en addiccions a Europa amb el Premi EUFAS EAR 2020.

ANSIETAT Nou llibre publicat del Dr. Antoni Bulbena sobre l'ansietat

El Dr. Antoni Bulbena, director del departament de Psiquiatria i Medicina Legal, ha escrit un llibre titulat “Ansiedad -Una Inmersión Rápida-”, que ha sigut publicat per Tibibado Ediciones. Aquest llibre tracta el tema de l’ansietat des d’una perspectiva inèdita i original que reflecteix anys d’experiència i d’investigació.

[+]
Taller Nou taller dirigit als estudiants del programa de doctorat en Psiquiatria

El departament de Psiquiatria i Medicina Legal organitza un taller anomenat “Gender Medicine meets psychiatry and forensic medicine” destinat als estudiants del programa de doctorat en Psiquiatria, pel proper 12 de febrer a les 16 hores.

[+]
professorat Realització concurs professorat plaça director d’investigació departament Psiquiatria i Medicina Legal

El dia 13 de gener, es va realitzar al departament de Psiquiatria i Medicina Legal de la UAB el concurs d’una plaça de director d’investigació corresponent a l’oferta d’ocupació pública de l’any 2020

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psiquiatria
i de Medicina Legal

Facultat de Medicina UAB
Avinguda de Can Domènech.
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès). Barcelona

Per realitzar tràmits presencialment, cal demanar cita prèvia
Tel.: 93 581 23 81 / 12 25