Premis Acte de Cloenda del curs 2020-2021 i Lliurament de Premis Institucionals de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears

El 18 de maig va tenir lloc l’Acte de Cloenda del curs 2020-2021 i Lliurament de Premis Institucionals de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears.

[+]
Misofonia u El confinament va afectar negativament les persones amb misofonia

El confinament estricte per la Covid-19 va empitjorar el benestar i els símptomes psicològics de les persones amb misofonia, sobretot entre les dones, segons un estudi realitzat per investigadores del Departament de Psiquiatria i Medicina Legal i de l'INc, publicat a Frontiers in Psychiatry.

[+]
Logotip Asclepium Oracle Desenvolupen una eina per detectar fake news sobre seguretat alimentària

Investigadors de la UAB han desenvolupat una eina d’intel·ligència artificial per detectar fake news en l’àmbit de la seguretat alimentària. La proposta, anomenada Asclepium Oracle, ha guanyat el primer premi de la Hackaton de l’Autoritat Europea de Seguretat Alimentària EFSA.

ANSIETAT Nou llibre publicat del Dr. Antoni Bulbena sobre l'ansietat

El Dr. Antoni Bulbena, director del departament de Psiquiatria i Medicina Legal, ha escrit un llibre titulat “Ansiedad -Una Inmersión Rápida-”, que ha sigut publicat per Tibibado Ediciones. Aquest llibre tracta el tema de l’ansietat des d’una perspectiva inèdita i original que reflecteix anys d’experiència i d’investigació.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psiquiatria
i de Medicina Legal

Facultat de Medicina UAB
Avinguda de Can Domènech.
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès). Barcelona

Per realitzar tràmits presencialment, cal demanar cita prèvia
Tel.: 93 581 23 81 / 12 25