IMG_Tesidoctoral Defensa de Tesi Doctoral

Pedro Sotomayor defensa la seva tesi doctoral sobre la deserció acadèmica a l'Educació Superior Tècnic Professional.

IMG_Tesidoctoral Defensa de Tesi Doctoral

Adewale Tajudeen Akande Akande defensa la seva tesi doctoral sobre conducció de risc i actituds en conductors comercials en Nigeria

IMG_Tesidoctoral Defensa de Tesi Doctoral

Gloria Noroña defensa la seva tesi doctoral sobre les competències digitals docents i metodologies actives en E.Superior.

[+]
IMG_NoticiaDebate Debat Electoral.Com fareu avançar l’Escola Inclusiva?

Un debat electoral on participen seguint l’ordre dels escons parlamentaris: Ciutadans, ERC, PSC, JxCat, PDeCat, En Comú Podem, PPC, CUP.

IMG_Tesidoctoral Defensa de Tesi Doctoral

Marcela Bertoglio Salazar defensa la seva tesi doctoral sobre concepcions i creences d'estudiants de la carrera d'educació parvulària

IMG_Tesidoctoral Defensa de Tesi Doctoral

Juan Carlos Riveras León defensa la seva tesi doctoral sobre la influència del lideratge del director