Arxiu de notícies

Assolint reptes: Realitats i polítiques LGTBI a la Universitat

Aquest 17 de maig, dia Internacional contra la LGTBIfòbia, des de l’Observatori per a la Igualtat amb col·laboració amb la Unitat de Dinamització Comunitària organitzem un acte a la Plaça Cívica, a les 12h sobre Realitats i polítiques LGTBI a la Universitat, amb aforament limitat i amb totes les mesures necessàries per garantir la seguertat. Per assistir a l’acte caldrà inscripció prèvia.

TFGSostenibilitat4aedicio

Atorgats els premis als millors TFG de desenvolupament sostenible i justícia global

El compromís amb la comunitat, valor que tenen per objectiu els Premis Treball Fi de Grau (TFG) sobre desenvolupament sostenible i justícia global, s'ha destacat en l'acte de lliurament dels guardonats, el dimecres, 5 de maig, acte que s'ha dedicat al professor Arcadi Oliveres. Han estat 36 premis sobre 86 candidatures, rècord de participació.

JocsFlorals_2021

Èxit de participació en els Jocs Florals de la UAB 2021

Les adversitats de la situació actual no han pogut frenar la celebració dels Jocs Florals de la UAB, que aquest any ha comptat amb més de 300 propostes. La participació ha estat molt diversificada, donat que en aquesta edició han pogut participar estudiants de tots els graus i màsters, incloent-hi els alumnes d'intercanvi i exalumnes. El proper dimecres 21 d’abril a les 13 h tindrà lloc l’acte de lliurament de premis.