Notícies
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
La Jornada de Doctorands i Doctorandes 2025 compta amb bona participació i assistència d'estudiants de grau i postgrau
19 05 2025
Amb un gran èxit de convocatòria, l’esdeveniment es consolida com un punt de trobada clau per a la comunitat investigadora de la Facultat de Veterinària.
Jordi Toran guanya el Premi de la Institució Catalana d'Estudis Agraris
14 05 2025
La ICEA premia el treball “La raça catalana del Prat. Passat, present i futur”, dins de la convocatòria dels Premis Sant Jordi 2025 de l’Institut d’Estudis Catalans.
Anna Altisen és guardonada als Premis Arcadi Oliveres pel seu treball final de grau sobre el blat khorasan
12 05 2025
El treball de l'alumna té una intenció educativa que vol fer reflexionar i promoure un consum més conscient i més responsable amb les persones i el planeta.
Tres dones de la Facultat de Veterinària són reconegudes entre les millors científiques d'Espanya segons el Ranking de mujeres investigadoras españolas y en España
09 05 2025
Laia Solano, Olga Francino i Maria Lourdes Abarca són les investigadores que destaquen recentment en el marc de l'Excel·lència amb nom de dona a la UAB.
Alumnat de la Facultat assisteix al XXIV Congrés d'Especialitats Veterinàries d'AVEPA a Saragossa
28 04 2025
El congrés d'AVEPA és una gran oportunitat per reforçar la formació de l'alumnat en diverses àrees clíniques i conèixer de prop l’activitat professional del sector.