Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació

Defensa de Tesi Doctoral: Cruz Sànchez-Julve

22 set. 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Cruz Sànchez-Julve defensa la seva tesis doctoral titulada "Influencia de los estilos de apego en la experiencia de enfermedad avanzada en cuidados paliativos".

Cruz Sànchez-Julve realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Influencia de los estilos de apego en la experiencia de enfermedad avanzada en cuidados paliativos", dirigida pel Dr. Joaquin T. Limonero, tutoritzada pel Dr. Joaquin T. Limonero i coordinada pel Dr. Antoni Sanz Ruíz, i emmarcada dins del Programa de Doctorat en Psicologia de la Salut i de l'Esport de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 16 d'Octubre de 2026, a les 11:00 hores. Aquesta tesi es defensarà presencialment a la Sala de Graus, B1/021 de la Facultat de Ciències Socials i Lletres.

Dins de: