Convocatoria Única
Bases
CONVOCATÒRIA DE MOBILITAT INTERNACIONAL UAB ESTUDIS CURS 2027/28
Sol·licituds
- Del 26 d'octubre al 9 de novembre de 2026
- A través de Serveis d'Intranet de la UAB - "Sol·licituds i consulta d'intercanvi OUT"
- Es podran sol·licitar un màxim de 8 destinacions d’entre els dos programes
- Proves d'idioma a Idiomes UAB per estudiants que volen fer una estada d'intercanvi al curs 2027/28
Destinacions
Consultar les destinacions de la Facultat
Requisits de participació (UAB)
- Haver superat 60 ects al fer la sol·licitud
- Estar matriculat durant el curs de la convocatòria i el curs de l'intercanvi
- Erasmus: tenir la nacionalitat, residència o l’estatus de refugiat o apàtrida d’un dels estats de la UE o de tercers països associats al programa (Islàndia, Liechtenstein i Noruega) i la República de Macedònia del Nord, Sèrbia i Turquia). DNI o NIE vigent.
Requisits específics (destinacions)
- Consten a títol orientatiu a l'apartat de Destinacions però podrien variar d'un curs per l'altre. Aconsellem visitar les pàgines web de les universitats de destinació que us interessin abans de demanar plaça.
- Un cop assignada la plaça, durant el procés de registre, haureu d'enviar la documentació que us requereixin.
Abans de fer la sol·licitud
- Consulteu la pàgina web de les universitats per revisar requisits d'idioma, calendaris, oferta acadèmica...
- UAB Exchange Programme: cal confirmar que l'oferta d'estudis de la universitat de destinació s'adapta als estudis que esteu fent a la UAB.
Informació relacionada
La nota de participació serà la suma de la puntuació de:
- L’expedient acadèmic (en escala 0-10)
- La puntuació de l’acreditació del nivell d’idioma (màxim 2 punts). Opcional i no relacionada amb els possibles requisits que demani la destinació.
Presentació dels certificats d'idiomes a la UAB
Els certificats d’idiomes es podran adjuntar a la sol·licitud electrònica de l’intercanvi, dins de l’aplicatiu de sol·licitud.
Requisit d’idiomes a la universitat de destí
Cada universitat de destinació estableix els requisits d’idioma. El fet d’haver presentat un certificat d’idioma durant la sol·licitud a la UAB no eximeix a l’estudiant de presentar el certificat d’idioma específic que requereixi la universitat de destinació en el moment de registrar-se un cop obtinguda la plaça.
Consulteu les bases de la convocatòria per veure tots els detalls