El Grup de Biologia Sintètica guanya el Premi al Millor Pòster al 15th International Symposium on Lactic Acid Bacteria
El treball Lac2Brain, liderat per Maria Lluch Senar i amb Raul Burgos Castellanos com a primer autor del pòster, investiga l’enginyeria de bacteris de la flora intestinal per al tractament del càncer cerebral.
El Grup de Biologia Sintètica, liderat per Maria Lluch Senar, guanya el Premi al Millor Pòster del 15th International Symposium on Lactic Acid Bacteria, celebrat aquesta setmana als Països Baixos.
Raul Burgos Castellanos és el primer autor que figura al pòster presentat. El treball ha comptat amb el suport d’altres membres de l’equip i de Samuel Miravet, investigador afiliat a l’ETH de Suïssa.
Aquest projecte, titulat "Lac2Brain", tracta sobre l'enginyeria de bacteris de la flora intestinal per al tractament del càncer cerebral i està finançat per la Fundación Científica de la Asociación Española Contra el Cáncer, mitjançant l’ajuda AECC Lab.
Podeu trobar més informació sobre el projecte aquí.
Moltes felicitats a l'equip!! 🎉