Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Defensa de Tesi Doctoral: Francisca Díaz
25 09 2025
Francisca Díaz Zúñiga defensa la seva tesi doctoral sobre l’ensenyament de la història recent de Xile.
Inauguració del nou curs acadèmic del Màster Oficial en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
15 09 2025
La conferència inaugural la va impartir la Maria Gajas, mediadora literària i ex-alumna del màster, amb el títol “Quan el TFM esdevé experiència ral de transformació: cap escola Vedruna sense Biblioteca Escolar”.
Seminari sobre paisatges lingüístics en l'educació destaca la recerca innovadora
12 09 2025
El 8 de setembre de 2025, coincidint amb la defensa de la tesi doctoral de Klaudia Kruszynska, es va celebrar un seminari internacional sobre Paisatges Lingüístics en l'Educació, aprofitant la presència dels distingits acadèmics Dr. Osman Solmaz (Universitat de Dicle, Turquia) i Dr. David Malinowski (Universitat Estatal de San José, EUA).
Presentació de la recerca d'Olga Lucía Celis Arias al GREDICS
09 09 2025
Aquesta setmana hem tingut el plaer de rebre la visita d’Olga Lucía Celis Arias, investigadora de la Universidad Tecnológica de Pereira (Colòmbia) i doctoranda en Didàctica de les Ciències Socials. Celis ens ha presentat la seva recerca “Representaciones Sociales en la Enseñanza de Conflictos Juveniles: juventud, conflicto y arte como pedagogía para la paz”, on analitza com l’art pot actuar com a mediador pedagògic i polític en processos educatius.
Professores del departament coautores d'un article premiat
09 09 2025
Melinda Dooly i Johanna Buitrago van contribuir com coautores a un article que ha estat guardonat amb el prestigiós Premi EuroCALL-CUP al Millor Article de l'Any. Publicat a ReCALL—una revista Q1 al rànquing de la Web of Science (WoS)—l’article ha estat reconegut per la seva contribució destacada a la recerca en educació i tecnologia.
Defensa de Tesi Doctoral: Klaudia Kruszynska
03 09 2025
Klaudia Anna Kruszynska defensa la seva tesi doctoral sobre l’ensenyament de llengües com a eina per a fomentar el pensament crític