La Comissió Econòmica del Consell Social aprova una nova modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic i de Gestió d'Administració i Serveis (PTGAS)
La Comissió Econòmica del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona ha aprovat una nova modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic, de Gestió d’Administració i Serveis (PTGAS), amb l’objectiu d’adaptar-se a les necessitats organitzatives actuals de la Universitat. La sessió ha abordat altres punts destacats com la validació de tarifes per a diversos serveis universitaris, l’aprovació de noves despeses pluriennals i el seguiment pressupostari en curs.

La modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis (PTGAS) respon a l’adaptació de les estructures de gestió universitàries a les necessitats actuals de l’entorn acadèmic i administratiu i també a les necessitats de tecnificació de la plantilla que estableix la LOSU.
La Comissió també va aprovar les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB per al curs 2025-2026, que inclouen la revisió de preus de serveis i activitats esportives que s’ofereixen a la comunitat universitària. D’altra banda, es van ratificar les tarifes dels serveis prestats pel Parc de Recerca de la UAB, la Fundació UAB per a microcredencials, i la Fundació Hospital Clínic Veterinari per a serveis no docents corresponents al segon semestre de 2025.
En l’àmbit de la contractació, es va donar llum verda a tres importants despeses pluriennals: el manteniment de la neteja d’edificis i espais exteriors de la UAB, el desenvolupament de noves funcionalitats del sistema CRM, i la pròrroga del contracte per al subministrament de títols acadèmics oficials i propis. Aquestes actuacions formen part de la planificació estratègica per garantir la continuïtat i eficiència dels serveis institucionals.
Pel que fa a l’estat pressupostari de la institució, la Comissió es va donar per assabentada de l’execució del pressupost 2025 i de les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a data 28 de maig. També es va informar sobre les condicions d’una operació d’endeutament a curt termini formalitzada amb BBVA per valor d’1,4 milions d’euros, així com de la relació de contractes formalitzats per la UAB durant el primer trimestre de l’any.
Amb aquests acords, la Comissió Econòmica del Consell Social continua exercint la seva funció de seguiment i supervisió de la gestió econòmica de la Universitat, vetllant per una administració eficient, transparent i orientada a les necessitats estratègiques de la comunitat universitària.