Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Servei deBiblioteques

Ampliació dels espais de la Sala d'Estudi UAB

10 març 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les plantes 0 i -1 de la Biblioteca de Ciències Socials obren alguns caps de setmana de març amb motiu dels exàmens parcials 

 

Sala Estudi UAB

Per donar resposta a l’alta demanda d’espais d’estudi durant el període d’exàmens parcials, la UAB amplia temporalment els espais disponibles de la Sala d’Estudi. Les plantes 0 i -1 de la Biblioteca de Ciències Socials obriran durant 24 hores els caps de setmana vinents, sempre que s’assoleixi l’aforament màxim de la Sala d’Estudi UAB (plantes -2 i -3 de la mateixa biblioteca).

Aquesta obertura extraordinària tindrà lloc els següents caps de setmana:

  • del 14 al 15 de març
  • del 21 al 22 de març

Recordeu que cal presentar el carnet vigent que us acredita com a membres de la UAB per poder accedir-hi.

Podeu consultar els horaris actualitzats i possibles modificacions a la pàgina d’horaris de les biblioteques UAB.

Aquesta ampliació temporal té com a objectiu facilitar l’estudi i la preparació dels exàmens a tota la comunitat universitària.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

  • Educació de qualitat
  • Reducció de les desigualtats

Dins de: