Biblioteca digital Atelier
Nou recurs digital: accés a la col·lecció d’Atelier Libros Jurídicos.
Hem arribat a un acord amb Atelier Libros Jurídicos per poder accedir als seus llibres en format electrònic. Atelier, amb més de 50 anys d’història, és una de les editorials jurídiques de referència a Espanya i l’Amèrica Llatina.
La llicència inclou més de 800 títols, entre els quals hi ha llibres tan sol·licitats com “Introducción al enjuiciamiento civil” de Manuel Cachón, o “Casos básicos de derecho internacional privado” de Rafael Arenas. Tenim accés per a 5 usuaris simultanis, i la col·lecció anirà creixent amb les noves publicacions que es vagin editant.
Els títols es poden trobar a través del cercador, i a més donem accés a la plataforma de consulta, per si voleu fer un cop d’ull a tota la col·lecció