Estudia i investiga

Bibliografia de curs

Des de Bibliografia de curs podeu consultar els documents recomanats pel professorat en cadascuna de les assignatures que imparteix durant el curs acadèmic. Es poden cercar per nom o codi d’assignatura i per professor.

Citacions i bibliografia

Des de la pàgina  Citacions i bibliografia podeu accedir a guies sobre els diferents estils de citació i també a Mendeley Institucional, gestor de referències bibliogràfiques gratuït i xarxa social acadèmica.

Suport als treballs acadèmics

A Suport als treballs acadèmics trobareu guies per a l’elaboració dels treballs acadèmics durant el grau i el postgrau i recomanacions en l’elaboració de la tesi doctoral. També una selecció de  recursos per a l’exposició oral

Dipòsit Digital de Documents UAB

El DDD recull documents de recerca i docència, així com el fons patrimonial digital i institucional de la UAB.
Per publicar la producció científica i altres documents del professorat contacteu amb la vostra biblioteca de referència.
Els treballs de l’alumnat es dipositen al DDD a través de les facultats i/o departaments.

Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca

A la SAAR podeu trobar informació per a omplir els formularis de les acreditacions, sexennis i trams de recerca d'ANECA, AQU i CNEAI, a més d’altres eines interessants sobre producció científica.

Accés Obert

A la pàgina d'Accés Obert trobareu informació sobre els beneficis que comporta la publicació en obert. També sobre el marc legal amb guies i bones pràctiques, les dades de recerca, els drets d’autor i la difusió de la recerca a través del DDD i el Portal de la Recerca de les Universitats de Catalunya