Música tradicional anglesa a l'Auditori de Lletres

El proper dimecres dia 24 de maig a les 13.00h l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres acollirà un concert del ensemble “Sons Cèltics”, format per vuit veus blanques i set instrumentistes dirigits per Jordi Reguant.

18/05/2017

“Sons cèltics” és un grup nascut el curs 2012-2013 que aplega estudiants del Conservatori Municipal de Música de Terrassa i que interpreta un repertori de música tradicional angloirlandesa. Han actuat a  l'Auditori de Terrassa, al Museu Casa Alegre de Sagrera, a l’Ateneu Terrassenc, al Conservatori Professional de Badalona, a la seu de Amics de les Arts i JJMM. El proppassat mes de desembre van actuar a la Jazz Cava de Terrassa per commemorar l’any Shakespeare amb un recital de poemes juntament amb Albert Novellon i Marissa Josa.

El director Jordi Reguant és un dels clavecinistes més reputats del nostre país. Ha actuat amb directors tan prestigiosos com J. Savall, Josep Pons i G. Leonhart i amb orquestres com la Hertfordshire Chamber Orquestra, La Capella Reial, l’Orquesta Mozart d’Hamburg, l’Orquesta de Cámara del Teatre Lliure o l’OBC.

Més informació: Programa