La degana Margarita Martí participa a la Conferència de Degans de Psicologia

La reunió de tardor de la Conferència de Degans de Psicologia de les Universitats Espanyoles (CDPUE) es va celebrar els dies 9 i 10 de novembre del 2017 a la Universitat de Múrcia (UM), al Paranimf del Campus de la Mercè.

16/11/2017

L'acte d'inauguració va estar presidit pel rector de la UM, el Dr. José Orihuela Calatayud i hi van participar diverses personalitats destacades com la representant del COP de Múria, Pilar Larraz Galindo, el President de la Conferència de Degans, Dr. Miguel Ángel Santed, i el  Degà de la Facultat de Múrcia, Dr. Agustín Romero Medina.

Després de l'acte d'inauguració es va donar pas a les diferents activitats programades en aquesta edició de la Conferència (programa), entre les quals destaquen dues conferències: la primera, sobre àmbits professionals regulats y no regulats en la Psicologia. A continuació, una taula de debat va parlar sobre l’estat actual de la psicologia jurídica i forense.

Per la tarda es va iniciar la Conferència de Degans al Saló de Graus de la Facultat de Dret de la UM, que va finalitzar al dia següent amb la lectura de les conclusions.