Arxiu de notícies

Sessió del Claustre del 15 de desembre de 2016

El Claustre de la UAB es reuneix en sessió extraordinària

El 22 de novembre, tindrà lloc una sessió extraordinària del Claustre de la UAB, màxim òrgan de representació de la comunitat universitària. Es debatrà el model de dedicació acadèmica i el model de plantilles teòriques del personal docent.

La Cursa de la UAB, el dimecres, 13 de desembre

La sisena edició de la Cursa de la UAB en suport de La Marató de TV3 serà el dimecres, 13 de desembre. Enguany canvia el recorregut -que es farà per l'interior del campus-, i la distància: cursa de 6,4 km., i caminada de 45 minuts.

Es recuperen els gegants de la UAB amb motiu del 50è aniversari

Amb motiu del 50è aniversari de la UAB s’han restaurat els gegants de la UAB, figures construïdes l'any 1988. Els membres de la colla gegantera de Molins de Rei, autors de la restauració, seran els encarregats de treure’ls a ballar durant la Festa Major que tindrà lloc el dijous 9 de novembre.

La rectora de la UAB, Margarita Arboix, entrevistada a 'Espejo público'

La rectora de la UAB, Margarita Arboix, va oferir una entrevista al programa Espejo público d'Antena 3 el 26 d'octubre passat. Arboix va emfatitzar que la Universitat "és un espai de llibertat on totes les ideologies tenen cabuda".