Arxiu de notícies

Imatge Expo Art Apart Presentació

La UAB presenta el seu patrimoni artístic a l’exposició “Art Apart”

La presentació de l'exposició Art Apart tindrà lloc el 19 de juny, a les 16 h, a la Sala d'Exposicions de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General amb motiu del 50è aniversari de la UAB. L'acte comptarà amb la particació de Jaume Vidal, professor d'Història de l'Art i comissariat de l'exposició i de Carlos Sánchez, vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura.

El professor Jordi Julià guanya el premi València 2018

El professor Jordi Julià guanya el Premi València 2018

La Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació ha concedit el Premi València a Jordi Julià, professor del Departament de Filologia Espanyola de la UAB per la seva obra Shakespeare i el desig, en la categoria de poesia en valencià.

TendalLletres

#UABer! El futur passa per Lletres, te'l deixaràs perdre?

La Facultat de Filosofia i Lletres ofereix, pel proper curs 2018-2019, una oferta formativa de fins a una vintena de graus. Aquesta extensa oferta permet proporcionar al futur alumnat escollir entre múltiples àrees de coneixement. Així doncs, si ets un futur/a UABer, t’animem a conèixer la proposta formativa de Filosofia i Lletres, que s’ha dissenyat per oferir uns estudis interdisciplinaris que permeten optar entre una àmplia gamma de sortides professionals.

cartell jornada perspectiva genere

Jornada per incloure la perspectiva de gènere a la carrera acadèmica

Els Departaments de Sociologia i de Ciència Política i de Dret Públic de la UAB, organitzen la jornada 'La carrera acadèmica des de la perspectiva de gènere', que tindrà lloc dimarts 19 de juny, de les 11,30 h a les 14 h, a la sala d'actes de l'edifici B. La jornada ofereix una formació transversal per incloure la perspectiva de gènere a la carrera acadèmica.

Estudiants

Mínors de Gènere i Desenvolupament Sostenible

La Fundació Autònoma Solidària (FAS) impulsa una nova edició del Mínor de Desenvolupament Sostenible i Ciutadania Global, i l'Observatori per a la Igualtat, el de Gènere, per a qualsevol estudiant de grau de la UAB que hagi superat un mínim de 90 crèdits.