Convocatòria de Junta de Facultat

El degà convoca als membres de la Junta de Facultat a una reunió ordinària que tindrà lloc a l'aula 501 del centre el proper dia 19 de desembre a les 15.30h en primera convocatòria i a les 16.00h en segona convocatòria.

Oberta la segona convocatòria d’ajuts per a l’organització d’activitats

El Degà ha resolt aprovar en data 23 de novembre de 2017 la segona convocatòria de l’any per a la concessió d’ajuts per a l’organització d’activitats en el marc de la Facultat de Filosofia i Lletres durant el període comprès entre l’1 de gener i el 31 de juliol de 2018. Les sol·licituds d’ajut s’han d’enviar al’adreça electrònica dg.lletres@uab.cat de l’24  de novembre al 12 de desembre de 2017, ambdós inclosos (assumpte: Sol·licitud d’ajut). Resolució i Bases. Imprès de sol·licitud.

Helena Garcia Melero durant la masterclass sobre La Marató

Èxit de la "masterclass" sobre el model comunicatiu de La Marató de TV3

L'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació va acollir, el 30 de novembre passat, la primera de les tres masterclass sobre La Marató de TV3 que s'impartiran a la UAB aquest curs. Els aspectes comunicatius que han convertit aquest projecte en una referència com a telemarató solidària van centrar aquesta primera classe magistral.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Declaració del Claustre

El Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona va aprovar, el 22 de novembre passat, una moció sobre la situació política que s'està vivint a Catalunya.