Xerrada i mostreig a la platja amb Michael Grelaud
Event details
- Start: 09 October 2026 15:00
L'ICTA-UAB organitza una activitat divulgativa a l'escola La Minerva de Calella, amb qui col.labora en el Projecte Magnet, en el marc dels actes de la Nit de la Recerca.
Xerrada i mostreig: «De l’escola al mar: una experiència científica»
Michael Grelaud, oceanògraf de l'ICTA-UAB
- Dia: Divendres, 9 d'octubre de 2026
- Hora: 15 hores
- Lloc: Escola La Minerva (c/ Sant Jaume, s/n, Calella)
L'investigador de l'ICTA-UAB Michael Grelaud protagonitza la primera activitat amb l'escola La Minera, dins el Projecte Magnet i emmarcada a la “Nit de la Recerca”.
L'activitat comptarà amb la xerrada de Michae lGrelaud, investigador de l’ICTA-UAB, sobre l’impacte de l’activitat humana en l’ecosistema de les platges. Posteriorment alumnat, famílies i ciutadania es desplaçaran fins a la platja per realitzar un mostreig científic conjunt a diferents zones delimitades de la sorra per identificar residus, observar l’estat de la platja i descobrir com es pot fer una neteja científica a través del guiatge d’aquest científic. La proposta permet apropar la recerca al territori i implicar la comunitat en la recollida de dades.