Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Online)

Presentació

En les organitzacions cada vegada és més necessari comptar amb un especialista en relacions públiques, un professional que tingui la capacitat de gestionar amb talent aquelles situacions en les quals sigui convenient aplicar aquest tipus de comunicació.

A més, les organitzacions cada vegada tenen una actitud més proactiva davant els mitjans de comunicació, el que duu a una major importància i professionalització dels gabinets de comunicació.

Aquest màster pretén oferir als alumnes la possibilitat d'accedir al coneixement de les diferents àrees de les Relacions Públiques, així com especialitzar-se en la temàtica que més els interessi, aprofundint en els seus coneixements més enllà de les possibilitats que ofereix una llicenciatura.


Es busca un plantejament seriós i professional de l'activitat de les Relacions Públiques, tant en el seu àmbit empresarial com institucional. A través del programa que es presenta amb el màster, els alumnes seran capaços de desenvolupar estratègies de Relacions Públiques en funció dels objectius.

A través del model pedagògic del Màster de Relacions Públiques i Gabinets de Comunicació en línia l'alumne podrà compatibilitzar el seu horari laboral i el personal, atès que les noves tecnologies permeten un alt grau de flexibilitat, optimitzant el temps d'aprenentatge.

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en el camp de les relacions públiques i de les agències de comunicació en recerca d'una major especialització i professionalització.

Per a això s'utilitza en gran mesura el mètode del cas, a través del qual els alumnes treballen casos reals.

Requisits d'accés

Titulació universitària, preferiblement en Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme,Comunicació Audiovisual), Administració i Direcció d'empreses (ADE), Relacions Internacionals, Màrqueting, Economia, Dret, Relacions laborals, Turisme i altres àmbits afins.

Sortides professionals

Com professionals de les relacions públiques, en el següent tipus d'empreses: gabinets de comunicació, departaments de relacions públiques internes i externes, empreses d'esdeveniments, departaments de màrqueting, empreses de patrocini i mecenatge, departaments de recursos humans i departament de comunicació corporativa.

També actuant com assessor de comunicació integral en diferents organitzacions com: ONG, col.legis professionals, institucions, fundacions, etc

Contacte

Ivonne Dalmases

Telèfon: 935814067

Correu electrònic: admision.rrpp@uab.cat

Web: http://rrppmaster.uab.cat/

Màster propi UAB

11a Edició
Places: 40
Orientació: Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 2200/11
Preu: 5300 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: En línia
Dates: del 01/11/2018 al 08/09/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació