Presentaciķ

Māster en Comunicaciķ i Educaciķ
El Mestratge en Comunicaciķ i Educaciķ (modalitat d’estudis online) impartit per la Universitat Autōnoma de Barcelona procura fomentar el debat, la mirada crítica i analítica i la curiositat sobre temes de comunicaciķ i educaciķ. El Mestratge combina el desenvolupament de projectes amb l’avaluaciķ i adaptaciķ a les circumstāncies concretes de la seva aplicaciķ.

Objectius

- Oferir coneixements bāsics en comunicaciķ i educaciķ (autors, teories, corrents, etc.).
- Ensenyar les principals teories actuals de l'educaciķ.
- Formar en les principals teories actuals de la comunicaciķ
- Donar a cončixer els fonaments teōrics de l'educaciķ en mitjans.
- Donar a cončixer les tendčncies actuals dels fonaments teōrics de la lectura crítica.

- Formar en el concepte d'alfabetitzaciķ digital i mediātica.
- Cončixer el ventall de mitjans educatius existents: rādio, TV, premsa, suport digitals multimčdia i internet.
- Donar a cončixer els formats i les tendčncies existents en la indústria dels mitjans educatius (Estudi de Casos).
- Proporcionar les possibilitats de les TIC's aplicades a l'educaciķ.
- Ensenyar la metodologia general de direcciķ i gestiķ de projectes.
- Explicar les etapes de creaciķ d'un audiovisual educatiu.
- Facilitar el coneixement les etapes d'un producte radiofōnic educatiu.
- Ensenyar les etapes d'un producte multimčdia educatiu.

Requisits d'accés

El Māster es dirigeix a llicenciats en Cičncies de la Comunicaciķ, Pedagogia, Cičncies de l'Educaciķ, Enginyers Multimčdia, Periodistes, Dissenyadors, Comunicadors Socials, i a totes aquelles persones que estiguin en possessiķ d'un títol universitari oficial espanyol o un altre expedit per una instituciķ d'educaciķ superior pertanyent a un altre estat de l'EEES que faculti en aquest país l'accés a estudis de māster.

Sortides professionals

Treballs vinculats en gabinets de comunicaciķ, docčncia vinculats als diferents nivells educatius, tasques d'investigaciķ, desenvolupament de projectes d'investigaciķ, etc.

Anna Montero Farrero

Telčfon: 935818490

Correu electrōnic: g.comunicacio.educacio@uab.es

Web: https://mastercomunicacionyeducacion.wordpress.com/