Màster en Comunicació i Educació (Online)

Si t'apassiona la comunicació i l'educació, uneix-te a aquesta aventura d'aprenentatge, anàlisi i coneixement. Aprèn a gestionar programes audiovisuals i multimèdia, a dirigir campanyes públiques i a integrar les TIC en qualsevol àmbit educatiu

• Màster propi UAB
  • Codi de l'estudi: 2395/22
  • 22a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici: 01/02/2021
  • Final: 30/11/2021
  • Places: 40
  • Orientació: Acadèmica, Recerca, Professional
  • Preu: 3960 ¤
  • Preu especial 3564 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Online
Màster en Comunicació i Educació

Vols formar-te com un professional que analitza, investiga i planifica programes innovadors relacionats amb la comunicació i l'educació? En cursar el màster en Comunicació i Educació podràs adquirir els coneixements i les eines necessàries per treballar en gabinets de comunicació, per a exercir docència en els diferents nivells educatius, realitzar tasques d'investigació, desenvolupar projectes de recerca, entre d'altres.

Sortides professionals

Treballs vinculats en gabinets de comunicació, docència vinculats als diferents nivells educatius, tasques d'investigació, desenvolupament de projectes d'investigació, etc.

Testimonis

Pràctiques

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.

Aquestes pràctiques poden ser curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives).

• Curriculars
    Les pràctiques curriculars són aquelles que s’inclouen al currículum dels estudis i, per tant, cal superar-les per obtenir la titulació. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions cal realitzar-les.
  • No curriculars
    Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació

Cristina Pulido

Telèfon: 935814476

Web del programa

Vols rebre més informació?