Postgrau en Tècnic Competent per a l'Elaboració de Plans d'Autoprotecció

Forma professionals de la protecció civil amb acreditació del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya per a les administracions públiques en l'àmbit local i autonòmic

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2974 i Edició: 10

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a formacio.continuada.fuab@uab.cat o truca'ns al 93 592 9710.


Inscripció presencial:

També pots inscriure't en persona, venint a la secretaria acadèmica de FUAB Formació, edifici blanc, planta baixa, campus de la UAB. Consulta el mapa i horaris. Telèfon: 93 592 9710; mail: formacio.continuada.fuab@uab.cat

 

Dates d'inscripció

del 02/11/2020 al 18/03/2021

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o passaport vigent
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)

Els estudis van dirigits a persones vinculades als següents colectius professionals i àmbits del coneixement:
- Llicenciats, diplomats o graduats relacionats amb la protecció civil.
- Professionals de la protecció civil amb titulació universitària: membres de les Administracions Públiques amb competències en la matèria i personal d'empreses públiques afectades o privades que gestionen titularitats públiques que puguin incidir en el cas d'una situació d'emergència.

La direcció del postgrau valorarà els següents aspectes:
- Currículum Vitae.
- Actuació professional en el camp de la seguretat privada.
- Interès en la iniciació professional del candidat.

Requisits d'accés

- Llicenciats, diplomats o graduats d'àmbits relacionats amb la protecció civil.
- Professionals de la protecció civil amb experiència laboral i titulació universitària.
- Membres de les administracions públiques amb competències en la matèria.
- Membres d'empreses públiques afectades o privades que gestionin titularitats públiques que puguin incidir en el cas d'una situació d'emergència.

Criteris de selecció

La direcció del postgrau valorarà els següents aspectes:
- Currículum Vitae.
- Actuació professional en el camp de la seguretat privada.
- Interès en la iniciació professional del candidat.
- Ordre d'inscripció.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?