Postgrau en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Inscriu-te a les sessions informatives!

Vine a les sessions informatives de la Fira virtual de màsters i postgraus UAB: del 29 de juny al 10 de juliol... Inscripció oberta!


Presentació

Les necessitats actuals de gestionar projectes turístics amb una estratègia i visió integral responen a la demanda empresarial de crear valor i experiències sostenibles. L'objectiu és obtenir una alta satisfacció de cada servei o producte adquirit, considerant que el client és el més important dins d'una organització.

Per això, el coneixement i el domini d'un conjunt d'habilitats i tècniques innovadores és indispensable per poder gestionar amb eficiència i eficàcia cada àrea específica d'aquests projectes.

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines especials en les àrees de Revenue, Màrqueting, Ventes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implementar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral que s'adapti a les necessitats reals de cada projecte.


Metodologia:

S'ofereix en modalitat online, amb la qual l'estudiant s'integra en un entorn virtual (plataforma Moodle) que inclou el contingut teòric del programa i recursos addicionals (fòrums, xats, classes virtuals) que permeten un millor aprenentatge.

Objectius

- Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
- Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.

- Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials.
- Integrar els coneixements suficients en la seva pràctica professional per resoldre les problemàtiques d’aquesta actuació.

Requisits d'accés

Diplomats, llicenciats, graduats (títol universitari mínim de 180 crèdits ECTS o equivalent), preferiblement de àrees de coneixement afins al Màster.
Turisme, Direcció Hotelera,, Administració i Direcció d'Empreses, Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques, Relacions Internacionals, Relacions Laborals, Sociologia, Economia, Geografia, Humanitats, Medi Ambient i Planificació Territorial, Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles, Periodisme, Filosofia, Història, Història de l'Art, Antropologia Social i Cultural, Sociologia, Comptabilitat i Finances.

Sortides professionals

- Project Managers, directius, gestors i responsables de les àrees de:
- Màrqueting i Vendes
- Revenue Management
- Qualitat
- Gestió i Servei al Client
- Innovació
- Recursos Humans
- Direcció Comercial i Relacions Internacionals
- Consultors/es i agents especialitzats en turisme
- Directius de Pimes Turístiques i Hoteleres
- Altres professionals de l'àmbit del sector turístic i hoteler

Contacte

Laura Lizbeth Martinez Almuina

Telèfon: 935929712

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Web: https://www.uab.cat/web/estudiar/masters-i-postgraus-propis/oferta-de-masters-propios/master-online-en-direccion-digital-de-negocios-turisticos-internacionales-1345809287376.html

Postgrau UAB

1a Edició
Places: 35
Orientació: Professional
30 ECTS
Codi de l'estudi: 4329/1
Preu: 2700 ¤
Preu especial: 2550¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumni EUTDH (només primera matrícula a curs complet)
Preu especial: 2430¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium (només primera matrícula a curs complet)

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: On line
Dates: del 13/01/2021 al 17/07/2021
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament.