Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Formació online especialitzada en tècniques i estratègies de màrqueting per gestionar projectes turístics que creïn valor i experiències sostenibles per obtenir la satisfacció del client

Continguts

Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital


Estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic

Eines per a campanyes turístiques digitals

Creació de valor, experiència i fidelització

Pla de màrqueting online



Mòdul 2: Customer Experience en Turisme i Hoteleria


Fonaments, evolució i cultura empresarial enfocada al client

Processos de gestió: eines holístiques i mètriques en la gestió de l'experiència de client i Customer Journey Map

Introducció al lideratge estratègic multicanal i omnicanal

Quadre de comandament integral: implementació, seguiment i anàlisi



Mòdul 3: Revenue Management


Definició conceptual i fonaments

Aplicació del Revenue Management

Tècniques de màrqueting i vendes aplicades

Màrqueting digital

El desenvolupament de la professió

Mòdul 1. Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Assignatura Crèdits Caràcter

Lideratge i Gestió del talent en el sector turístic

5 ECTS

Obligatòria

Customer Experience en Turisme i Hoteleria

10 ECTS

Obligatòria

Revenue Management

10 ECTS

Obligatòria

Itineraris

Aquest Diploma d'especialització pertany al Màster de Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297)

Programes relacionats

Curs en Customer Experience en Turisme i Hoteleria
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

Dissenyar estratègies personalitzades: Crear i implementar estratègies adaptades a les necessitats i objectius de l'organització turística i hotelera.
Tècniques de Revenue Management: Dissenyar i aplicar tècniques de Revenue Management, incloent indicadors d'èxit com REVPAR, GOPPAR i TREVPAR.
Gestió d'eines financeres: Utilitzar eines de pressupost, calendari de tarifes i demanda, previsions, benchmarking i pricing per optimitzar la gestió financera.
Segmentació de mercat: Desenvolupar tècniques efectives de segmentació de mercat per identificar i abordar els diferents perfils de clients.
Aplicació de tàctiques de preus: Implementar tàctiques de preus dinàmiques tenint en compte la demanda, la coherència i elements d'anàlisi com el forecasting, l'up-selling i el cross-selling.
Màrqueting digital i vendes: Dissenyar tècniques de màrqueting digital, incloent SEO, SEM, SMM i CRO, per maximitzar la visibilitat i les vendes en l'organització.
Campanyes comercials online: Crear i gestionar campanyes comercials en línia per al turisme 3.0 i 4.0, adaptant-se a les noves tendències digitals.
Fidelització de clients: Implementar estratègies de fidelització i lleialtat per crear experiències de valor que mantinguin els clients compromesos amb l'organització.
Anàlisi de l'experiència del client: Incorporar mètriques en la gestió de l'experiència del client, incloent l'elaboració del customer journey map.
Quadre de comandament integral: Elaborar i utilitzar un quadre de comandament integral per al seguiment i la millora contínua del rendiment de l'organització.

Competències transversals

Desenvolupar habilitats per a l'adopció de decisions raonades: Capacitar-se per a prendre decisions informades en la gestió de l'àrea de coneixement del programa.
Comunicar-se de manera efectiva: Millorar les habilitats de comunicació oral i escrita, així com defensar i argumentar les seves aportacions de manera clara i persuasiva.
Analitzar i sintetitzar informació: Capacitat per a analitzar documents, interpretar protocols i seleccionar la informació pertinent per a temes concrets.

Títol que s'obté

Diploma d'especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Vols rebre més informació?