Presentació

Abans de l'arribada d'Internet i de les noves tecnologies, el sector hoteler i turístic fixava tarifes anuals basades en els diversos moments d'ocupació (temporada baixa, temporada mitjana i temporada alta).

Actualment, l'avanç tecnològic ha permès a aquestes empreses comercialitzar directament el seu producte a través de sistemes online, afavorint un increment de la visibilitat mitjançant la xarxa i configurant així un entorn altament competitiu.

La gestió de negocis d'allotjament i restauració és complexa: d'una banda, existeixen elevats costos fixos que les empreses han de cobrir i per un altre, elaboren un producte que no es pot emmagatzemar, provocant que una mala comercialització impliqui una pèrdua d'ingressos.


Les tècniques del Revenue Management permeten a les empreses turístiques l'anàlisi d'importants volums d'informació per a fer previsions sobre la demanda, i així poder maximitzar tant els ingressos obtinguts com la seva rendibilitat.


Informació complementària

- Curs 100% online i en castellà.
- El curs forma part dels itineraris formatius en Direcció i Gestió de Projectes Turístics, i Revenue Management i Màrqueting Digital.
- Formació bonificable a la Fundació Tripartita (FUNDAE).
- Places limitades.

Continguts

Abans de l'arribada d'Internet i de les noves tecnologies, el sector hoteler i turístic fixava tarifes anuals basades en els diversos moments d'ocupació (temporada baixa, temporada mitjana i temporada alta).
Actualment, l'avanç tecnològic ha permès a aquestes empreses comercialitzar directament el seu producte a través de sistemes online, afavorint un increment de la visibilitat mitjançant la xarxa i configurant així un entorn altament competitiu.
La gestió de negocis d'allotjament i restauració és complexa: d'una banda, existeixen elevats costos fixos que les empreses han de cobrir i per un altre, elaboren un producte que no es pot emmagatzemar, provocant que una mala comercialització impliqui una pèrdua d'ingressos.
Les tècniques del Revenue Management permeten a les empreses turístiques l'anàlisi d'importants volums d'informació per a fer previsions sobre la demanda, i així poder maximitzar tant els ingressos obtinguts com la seva rendibilitat.

Objectius

- Capacitar al professional del Revenue en els aspectes necessaris des de la perspectiva de la responsabilitat operativa: anàlisi, planificació, desenvolupament i execució d'estratègies per a comercialitzar el producte adequat al client, en el moment i preu adequat.
- Conèixer les principals estratègies del Revenue (forecast, benchmarking, pricing, demanda, competència, segmentació i overbooking).

- Aplicar models de Revenue Management per a cada tipus d'allotjament turístic.
- Liderar equips orientats en la cultura del Revenue.

Requisits d'accés

Aquest programa va adreçat a:

- Alumnes de Grau en Direcció Hotelera.
- Alumnes de Grau en Turisme.
- Professionals de l`àmbit del Turisme i/o professionals del sector vinculats a l`àmbit de la gestió de reserves.
- Professionals del sector comercial de Turisme

Sortides professionals

Una vegada finalitzada la formació l'alumne podrà treballar:

- Revenue Manager de qualsevol empresa turística.
- Responsables, Gerents o Directors del departament que apliquin aquestes tècniques.
- Encarregats funcionals d'àrea en Revenue Management.

Itineraris

Aquest curs pertany al màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i al Postgrau Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (4329)

Contacte

Laura Lizbeth Martinez Almuina

Telèfon: 935929710

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Web: http://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-d-especialitzacio/oferta-de-cursos/cursos-d-especialitzacio-1345713838899.html

Curs d'especialització UAB

7a Edició
Places: 35
Orientació: Professional
10 ECTS
Codi de l'estudi: 3804/7
Preu: 900 ¤
Preu especial: 850¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumnes i exalumnes de l'EUTDH

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 17/05/2021 al 17/07/2021
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Revenue Management

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament.