Curs en Planificació Estratègica de la Comunicació Digital (Online)

Fira virtual de màsters i postgraus UAB: últimes places!

Entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre, els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB organitzen sessions informatives perquè en puguis parlar directament amb la coordinació de cada programa. Inscripció oberta!

En aquest mòdul els alumnes rebran les bases estratègiques per comprendre l'entorn de la comunicació digital i interactiva i ser capaços d'organitzar projectes de comunicació a partir de les eines que tenen al seu abast. Estudiaran les bases de la publicitat a Internet i coneixeran dades actualitzades sobre el sector i les noves tendències.

Continguts

Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la publicitat a Internet així com les noves tendències (estratègies mobile-local-social). Aprendran a utilitzar les eines que ofereix Google i a realitzar una campanya de banners. A partir d'aquí, es treballarà la creació d'una estratègia per a una campanya de comunicació digital i s'estudiarà el canvi de paradigma del 1.0 al 2.0.

Requisits d'accés

Cap d'específic

Itineraris

Aquest curs forma part del màster online en Estratègia i Creativitat Digital.3182

Lorena Martinez Garcia

Telèfon: 935812865

Correu electrònic: master.ecd.online@uab.cat

Web: http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital-online.html

Curs d'especialització UAB

8a Edició
Places: 20
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 3229/8
Modalitat: Online
Lloc: on line
Dates: del 25/02/2021 al 05/05/2021
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors:
Double You
Anuntis
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Planificació Estratègica de la Comunicació Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament.