Nou any i nous grups dels cursos sènior d’anglès

07/01/2020
El proper gener comença el segon trimestre dels cursos sènior d'anglès, pensats per a persones majors de 55 anys que desitgin iniciar-se en l’estudi de la llengua anglesa o bé ampliar els seus coneixements sense la necessitat d’haver de fer un examen. Malgrat l'àmplia oferta d'horaris i grups que s'ofereixen actualment, aquest segon trimestre s'inicien dos nous cursos més: grup sènior Starter (dilluns i dimecres de 17.30 a 19.00 h) i grup sènior 3 (dimarts i dijous de 10.30 a 12.00 h).
En aquests cursos s'utilitza una metodologia adequada al ritme dels alumnes, amb un enfocament comunicatiu basat en l'ús de la llengua en situacions reals i l'activitat docent de caràcter pràctic, a través d’un professorat amb una àmplia experiència i especialitzat en el públic adult. Per treballar fora de l'aula proporcionem grups reduïts de conversa i materials multimèdia especialment dissenyats per als nostres cursos.
La matrícula s'obre el 16 de desembre per as nous estudiants, dia que s'inicien les Jornades de portes obertes, on s’oferirà una classe gratuïta per mostrar com són les dinàmiques i metodologies dins de l’aula. Cal recordar que en aquest esdeveniment hi ha places limitades per ambdós dies i que es pot fer la inscripció fent clic a un dels enllaços següents, depenent del dia que es desitgi assistir:
- 16 de desembre: Curs sènior d'anglès nivell intermedi i avançat
- 17 de desembre: Curs sènior d'anglès nivell inicial
Reserva cita per fer una prova de nivell gratuïta i sense compromís fent clic al botó verd:
Descarrega la informació dels cursos sènior d’anglès fent clic aquí.