Activitats
09:00
Col·loqui internacional: Forma de govern, desconfiança política, retiment de comptes i comissions d'investigació
Descripció:
La Facultat de Dret de la UAB acollirà un col·loqui internacional dedicat a analitzar, des d’una perspectiva històrica i comparada, els mecanismes de control del poder polític i la seva evolució fins als nostres dies.
Ubicació: Sala de Juntes, Facultat de Dret
Data: Divendres 12, Desembre de 2025 - 09:00h
09:00
II Jornada d'Innovació Docent: Docència, tecnologia i dret: experiències i reflexions en clau d'innovació
Descripció:
La Facultat de Dret de la UAB celebrarà el 12 de desembre la II Jornada d’Innovació Docent, un espai per compartir experiències i reflexionar sobre com la tecnologia i les noves metodologies poden transformar l’ensenyament del dret.
MÉS INFORMACIÓ AQUÍ
Ubicació: Aula Magna, Facultat de Dret
Data: Divendres 12, Desembre de 2025 - 09:00h
Data fi: Divendres 12, Desembre de 2025 - 12:00h
Dimecres, 17 Desembre, 2025
13:45
El poder de les xarxes socials i el networking per aconseguir feina
Descripció:
La Facultat de Dret ha programat dues sessions formatives aquest mes de desembre per millorar la marca personal amb la IA, el networking i l’ús de les xarxes socials entre estudiants i alumni.
La segona activitat es farà el dimecres 17 de desembre, amb la formació “El poder de les xarxes socials i el networking per aconseguir feina”. La sessió es durà a terme de 13.45 a 15.15 h a l’Aula 8A de la Facultat de Dret. La inscripció es pot formalitzar a través del portal Nexus de la UAB.
Més informació: Ocupabilitat UAB (Apartat Orientació Professional)
Ubicació: Aula 8A, Facultat de Dret
Data: Dimecres 17, Desembre de 2025 - 13:45h
Dimecres, 14 Gener, 2026
15:30
Ús de l'aplicatiu de l'Arxiu Nacional de Catalunya com a eina de docencia transversal en les pràctiques
Descripció:
Tercera sessió del programa InnovaDret, un espai de trobada i reflexió sobre la innovació docent universitària. En aquesta ocasió es tractarà el tema de l’ús l'aplicatiu de l'Arxiu Nacional de Catalunya com a eina de docencia transversal en les pràctiques, amb el ponent Daniel Vallès Muñío i Miquel Gardeñes Santiago com a comentarista.
Ubicació: Sala de Juntes, Facultat de Dret
Data: Dimecres 14, Gener de 2026 - 15:30h
Dimecres, 4 Febrer, 2026
15:30
Fake news i docència
Descripció:
Quarta sessió del programa InnovaDret, un espai de trobada i reflexió sobre la innovació docent universitària. En aquesta ocasió es tractarà el tema de les fake news en la docència, amb el ponent Oriol Cremades Chueca i Maria Barcons Campmajó com a comentarista.
Ubicació: Sala de Juntes, Facultat de Dret
Data: Dimecres 4, Febrer de 2026 - 15:30h
Dimecres, 4 Març, 2026
15:30
L'ús de l'ordinador a l'aula: oportunitat o risc
Descripció:
Cinquena sessió del programa InnovaDret, un espai de trobada i reflexió sobre la innovació docent universitària. En aquesta ocasió es tractarà el tema de l’ús de l'ordinador en les aules, amb la ponent Laura Capuccio i Núria Coch Roura com a comentarista.
Ubicació: Sala de Juntes, Facultat de Dret
Data: Dimecres 4, Març de 2026 - 15:30h
- 1
- 2