Els processos del SGIQ_VET
L’objectiu principal del SGIQ_Vet és la millora continua de la qualitat de l’ensenyament, la investigació, la gestió dels recursos i serveis, la gestió administrativa i, en definitiva, tots els aspectes que influeixen en millorar la qualitat educativa que rebrà l’alumnat.
Per portar a terme aquest objectiu, el SGIQ es dota d’un conjunt de processos i procediments que han de ser aprovats per la Junta de Facultat i que el centre implementa per assegurar que l’educació que ofereix segueixi amb els estàndards de qualitat.
El SGIQ_Vet compta amb 23 processos que es classifiquen en 3 tipologies:
- 5 Processos Estratègics
- 11 Processos Clau
- 7 Processos de Suport
Tipologia dels processos:
Estratègics: Són els processos que estan relacionats amb la direcció i planificació de la Facultat. S’encarreguen de definir la visió, missió y objectius a llarg termini
Clau: Processos que són essencials per complir amb la missió de la Facultat i assegurar que s’ofereix una educació de qualitat.
Suport: Són processos que donen suport als estratègics i claus perquè funcionin.
PROCESSOS DEL SGIQ DE LA FACULTAT DE VETERINÀRIA
Processos estratègics
- PE01: Definició de la política i objectius de qualitat Aquest enllaç descarrega un document
- PE02: Definició, desplegament i seguiment del SGIQ Aquest enllaç descarrega un document
- PE03: Creació i disseny de noves titulacions. Mapa de titulacions Aquest enllaç descarrega un document
- PE04: Política, gestió i formació del PDI Aquest enllaç descarrega un document
- PE05: Definició de la política i gestió del PTGAS Aquest enllaç descarrega un document
Processos claus
- PC01: Definició dels perfils d'ingrés, graduació i accés als estudis Aquest enllaç descarrega un document
- PC02: Programació docent de les assignatures. Formació pràctica i guies docents Aquest enllaç descarrega un document
- PC03.1: Gestió de pràctiques externes Aquest enllaç descarrega un document
- PC03.2: Gestió de treballs de fi d'estudis Aquest enllaç descarrega un document
- PC04: Orientació de l'alumnat Aquest enllaç descarrega un document
- PC05: Avaluació de l'alumnat Aquest enllaç descarrega un document
- PC06: Gestió de la mobilitat de l'alumnat Aquest enllaç descarrega un document
- PC07: Seguiment, avaluació i millora de les titulacions Aquest enllaç descarrega un document
- PC08: Modificació i extinció de titulacions de graus i de màsters universitaris Aquest enllaç descarrega un document
- PC09: Gestió documental Aquest enllaç descarrega un document
- PC10: Acreditació de titulacions de graus i de màsters universitaris Aquest enllaç descarrega un document
Processos de suport
- PS01: Gestió de serveis Aquest enllaç descarrega un document
- PS02: Gestió de recursos econòmics i materials Aquest enllaç descarrega un document
- PS03: Organització i gestió acadèmica Aquest enllaç descarrega un document
- PS04: Gestió de queixes i suggeriments Aquest enllaç descarrega un document
- PS05: Satisfacció dels grups d'interès Aquest enllaç descarrega un document
- PS06: Inserció laboral dels titulats Aquest enllaç descarrega un document
- PS07: Informació pública i rendició de comptes Aquest enllaç descarrega un document