Arxiu de notícies
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Èxit rotund de la UAB THE HACK!: innovació i projectes de gran valor
12 11 2025
El 8 i 9 de novembre el Consell d'Estudiants va reunir a 250 alumnes els quals van treballar durant 32 hores per donar respostes a reptes reals d’empreses i institucions amb l’ajuda de la innovadora intel·ligència artificial proporcionada pel projecte Aina.
Tres grups de l'Escola mostren les seves capacitats a empreses a la Fira de la Innovació de la UAB
27 10 2025
Els grups GEMMA-CIMITEC, REDEC i GENOCOV van participar a la tercera edició de la Setmana de la Innovació de la UAB, establint contactes amb empreses interessades en les seves solucions tecnològiques i capacitats de recerca.
L'Escola participa dos anys consecutius a la Eindhoven Semicon Summer School
24 10 2025
El 2024, els estudiants Adrián Castro, Rongrong Zhang, Ainhoa Castaño, Nil Fernández i Clàudia Pàmies Vaqué, juntament amb els professors David Castells i Jordi Carrabina, de l'Escola, van participar en la Eindhoven Semicon Summer School. Aquest any els alumnes Loan Panadera Lecomte, Xavier Pérez Ruiz i Eric Santigosa també han assistit.