Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Emprèn

Curs virtual de Generació d'Idees i Emprenedoria

La UAB ofereix aquest curs al seu alumnat de forma gratuïta a través del Campus Virtualtambé està disponible en anglès amb vídeos subtitulats (pestanyes First Edition, Second Edition i Third Edition):

Botons del curs en anglès

El visionat dels 15 vídeos, de 10-12 minuts de durada, ha de seguir l’ordre establert i cal superar un test de quatre preguntes per tal d’accedir al següent. En superar les tres fases, es pot obtenir un certificat d’aprofitament personalitzat. El temari complet del curs es pot consultar en aquest enllaç.

Per tal d'inscriure's, cal accedir a l'apartat d'Aules amb autoinscripció del Campus Virtual i inscriure's a l'activitat MO69626 Píndoles informatives en generació d'idees i en emprenedoria social.

Aules amb autoinscripció al Campus Virtual

Informació complementària

Curs virtual de generació d'idees i emprenedoria social