Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Facultat deDret

La Dra. Susana Navas, nominada al VII Premi ENATIC a la Innovació i Recerca en Dret Digital

23 març 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona celebra la nominació de la Dra. Susana Navas Navarro, catedràtica de Dret Civil, al VII Premi ENATIC a la Innovació i Recerca en Dret Digital.

susana navas

La Dra. Navas forma part de l'equip de recerca del projecte IA-JURISSALUD i compta amb una destacada trajectòria acadèmica en àmbits com el dret digital, la intel·ligència artificial i la propietat intel·lectual, amb nombroses publicacions nacionals i internacionals.

Aquesta nominació constitueix un reconeixement a la seva contribució al desenvolupament del coneixement jurídic en un context de profunda transformació tecnològica, així com al seu compromís amb una recerca rigorosa i d'impacte.

Des de la Facultat de Dret volem felicitar-la per aquest assoliment i desitjar-li el major dels èxits en aquesta convocatòria.

Així mateix, s'anima a la comunitat universitària a participar en la votació pública del premi, mitjançant aquest link: https://enatic.es/vii-premios-enatic-votacion-publica/

Dins de: