Seminari sobre dret hipotecari i habitatge sostenible a la Facultat de Dret
La Facultat de Dret va acollir ahir el seminari “Homes, Markets, and Rights”, que va analitzar els sistemes hipotecaris i les polítiques d’habitatge sostenibles a Europa, EUA i Taiwan, amb la participació activa de l’estudiantat del Màster en Integració Europea.
Ahir va tenir lloc, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, la sessió “Homes, Markets, and Rights: Transatlantic Perspectives on Mortgage Law and Sustainable Housing”, una activitat que va comptar amb una destacada participació de l’estudiantat del Màster Universitari en Integració Europea (MUIE).
La sessió va anar a càrrec de Yi-sheng Liu, consultor independent de Taiwan, i Thomas Wilson, professor de la McKinney School of Law (Indiana), que van oferir una anàlisi comparada entre els sistemes hipotecaris i les polítiques d’habitatge als EUA, Taiwan i Europa. El debat va posar de relleu els reptes actuals per garantir l’accés sostenible a l’habitatge i la protecció dels drets dels ciutadans en mercats cada vegada més tensions.
L’activitat va generar un intercanvi molt enriquidor amb l’alumnat, que va poder reflexionar sobre les implicacions jurídiques, econòmiques i socials d’aquests models transatlàntics.