Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials

Defensa de Tesi Doctoral: Cèlia Pratginestós

19 des. 2025
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Cèlia Pratginestós Pou defensa la seva tesi doctoral sobre la interacció plurilingüe en l’ensenyament.

Cèlia Pratginestós Pou realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "An integrated approach to learners' participation, language choice, and agency enactment in plurilingual interactions”, dirigida per la Dra. Maria Dolors Masats Viladoms, de la Universitat Autònoma de Barcelona; i emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

El tribunal està format per la Dra. Eulàlia Borràs Riba, de la Universitat de Lleida, com a presidenta; el Dr. Xavier Fontich Vicens, de la Universitat Autònoma de Barcelona, com a secretari; i la Dra. Florence Bonacina-Pugh, de la Universitat d’Edinburg, amb connexió en línia, com a vocal.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 8 de gener de 2026, a les 11 hores. Aquesta tesi es defensarà semipresencialment a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l’Educació.

Més informació: Defenses de tesi

 

 

 

Dins de: