El grup de recerca ComSET, premi a la "Millor comunicació de temes relacionats amb la transparència" del CCJCC
El projecte Infoparticipa, del grup de recerca ComSET, ha estat guardonat pel Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya (CCJCC), en un acte celebrat el passat 13 de novembre a CosmoCaixa.
El grup de recerca ComSET (Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència) va ser guardonat pel Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya amb el Premi a la millor comunicació de temes relacionats amb la transparència pel seu projecte Infoparticipa.
Aquest és un reconeixement del CCJCC a entitats públiques i privades que desenvolupin eines de comunicació favorables a la transparència en la gestió i retiment de comptes.
El guardó va ser recollit per Armand Balsebre, director del ComSET, i Marta Corcoy, presidenta de l’Associació Infoparticipa, el passat 13 de novembre en un acte al CosmoCaixa amb motiu del “Dia de l’Auditoria” i en celebració dels trenta anys del Col·legi.
Des de la Facultat de Ciències de la Comunicació, volem donar la nostra enhorabona per aquest merescut guardó i reconèixer el gran treball del grup ComSET.