Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia

Xerrada "GARRAF EN MAR: exploració dels recursos marins per entendre i protegir la Costa del Garraf"

04 des. 2025
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Xerrada "GARRAF EN MAR: exploració dels recursos marins per entendre i protegir la Costa del Garraf", Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la UAB.

Xerrada Garraf en mar

El proper 4 de desembre, a les 13h, a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la UAB, tindrà lloc la xerrada "GARRAF EN MAR: exploració dels recursos marins per entendre i protegir la Costa del Garraf", a càrrec de la Dra. Anna Soler Membrives i de la Dra. Sara Maria Dallarés Villar, del departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia de la UAB.

El grup SEAaq (Salut d'Ecosistemes i Animals Aquatics) de la UAB emprèn el projecte GARRAF EN MAR, que pretén avaluar l’estat de salut dels recursos pesquers i caracteritzar l'ecologia de l’Espai Marí de les Costes del Garraf i Plana del Foix. L'equip treballarà conjuntament amb el sector pesquer per millorar la sostenibilitat de la pesca i per crear un Pla Estratègic per a la Pesca Sostenible a la zona que tingui en compte l'experiència pesquera i el coneixement científic.

Trobareu tota la informació relacionada amb la xerrada en aquest enllaç.

Per a més informació relacionada amb aquest tema, podeu visitar el grup de recerca SEAaq, la pàgina del projecte GARRAF_ENMAR al web del Programa Pleamar i el vídeo L'alatxa, l'alternativa.

 

Dins de: