Organització i Govern
Comisió Executiva del Departament
La Comissió Executiva és l’encarregada de portar a terme les funcions delegades del Consell de Departament, i està constituïda per:
Membres nats:
a) El Director del Departament.
b) El Secretari del Departament.
c) Els Coordinadors o coordinadores de les cinc Unitats Departamentals. En cas d’absència podran delegar la representació en un altre membre doctor de la seva Unitat.
d) Els secretaris o secretaries de les cinc Unitats Departamentals.
e) El gestor departamental
Membres:
f) Un representant del personal investigador en formació d'entre aquells que formen part del Consell de Departament.
g) Un representant dels estudiants d'entre aquells que formen part del Consell de Departament.
Són competències de la Comissió Executiva:
a) Acordar l’ordre del dia de les convocatòries ordinàries del Consell de Departament.
b) Entendre i resoldre sobre els assumptes de govern del departament, d’acord amb l’article12.2 d’aquest reglament.
c) Crear les comissions que estimi convenients pel bon funcionament del departament.
d) Elaborar propostes per a la seva aprovació en el Consell de Departament.