Māster Oficial - Continguts de Comunicaciķ Audiovisual i Publicitat

Presentaciķ

El màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat proporcionarà una formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital. Els alumnes estaran preparats per exercir professionalment en el camp de la ideació i el disseny dels continguts per a totes les plataformes i xarxes i en el de l'anàlisi d'audiències i la producció de serveis i productes.

Així mateix el màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat formarà investigadors capaços de comprendre els fonaments de la investigació en comunicació audiovisual i publicitària en relació a les indústries i les polítiques de comunicació, els continguts i el disseny de productes i formats, els comportaments dels usuaris, i les estratègies de comunicació.

Sortides professionals

Es tracta d'un màster que te una doble orientació cap a  la recerca i la professió en un doble sentit: els nínxols d'ocupació relacionats amb la recerca aplicada a la industria i als continguts, la seva producció, organització o consum, així com les ocupacions derivades del procés d'ideació, disseny i creació de programes, aplicacions i formats audiovisuals i publicitaris, així com la gestió de campanyes de comunicació en tots els suports. D'altra banda, per a aquells interessat en la investigació acadèmica, el màster dona pas al programa de doctorat.

Amb les decisions que prenguis en l'elecció d'optatives podràs perfilar més les teves sortides professionals en el nínxol d'ocupacions de recerca  i investigació aplicada o en el de producció, creació i gestió, així com en el disseny de polítiques.

Horaris

Les sessions presencials del màster es realitzen al Campus de Bellaterra de la UAB, de dilluns a divendres, de les 10 h del matí a les 14 hores.

Māster Oficial UAB

30 places
Crčdits: 60 crčdits ECTS
Inici de la preinscripciķ 12/01/2018
Veure el calendari
Preinscripciķ oberta
Preu: 46,11€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2017-2018.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2018-2019.
Inici de curs 05/11/2018
Fi de curs 31/07/2019
Centre: Facultat de Cičncies de la Comunicaciķ
Idioma:Castellā i anglčs.