Presentació dels programes de voluntariat de la FAS

El dimecres 25 d’octubre a la una, a l’aula 4 de la Facultat de Traducció i d’Interpretació, la Fundació Autònoma Solidària farà una presentación dels programes de voluntariat.

13/10/2017

Vols viure noves experiències, donar un cop de mà amb allò que fas bé o aprendre de gent nova? Doncs vine a informar-te a la Facultat de Traducció i d’Interpretació el dia 25 d’octubre a la una (aula 4) i apunta’t al Comando Voluntariat!

Propostes de voluntariat a la Fundació Autònoma Solidària

Àmbit de la justícia. El programa de justíciacontribueix a trencar l’aïllament i a afavorir la integració i reinserció social de les persones privades de llibertat.

Àmbit medi ambiental. El programa de medi ambientconstrueix una universitat més responsable amb el seu territori a través de l’educació ambiental del campus.

Ambit refugi. El programa de refugicontribueix a la integració de les persones sol·licitants d’asil residents a la UAB.

Àmbit salut. El programa de salutsensibilitza sobre drogues, sexualitat i alimentació a la UAB.

Ambit socioeducatiu. Els programes de Mentoria Juvenil, CROMA, UniXo Let’s Gotreballen directament amb infants i joves d’escoles i instituts de l’entorn UAB.

Àmbit sociosanitari. El programa sociosanitaripermet compartir temps