La UAB ja en té 50!

Video projectat al Sopar dels 50 anys de la UAB

El 6 de juny passat la UAB va celebrar el seu 50è aniversari amb la presentació del llibre L'audàcia del coneixement. 50 anysUAB, un diàleg entre la rectora de la UAB i el rector de la UAM (es pot recuperar al canal de Youtube de la UAB) i un sopar amb ball, culminat amb focs artificials ja entrada la matinada.

06/06/2018

El periodista de TV3 Ramon Pellicer va conduir, a la sala d'Actes de les facultats de Ciències i de Biociències, l'acte de presentació del llibre col·lectiu commemoratiu L’audàcia del coneixement. 50 anys UAB que, sota la direcció dels historiadors i professors de la UAB Borja de Riquer i Carme Molinero, vol oferir un breu resum d'aquest mig segle d'existència.

Posteriorment va tenir lloc un diàleg entre la rectora de la UAB, Margarita Arboix, i el rector de la Universidad Autónoma de Madrid (UAM), Rafael Garesse, universitat ‘bessona’ que va ‘néixer’ amb el mateix decret que la UAB.

A continuació, a les instal·lacions del Servei d'Activitat Física (SAF), va tenir lloc la fi de festa, amb sopar i ball animat per l'Orquestra Plateria. La festa va culminar amb un gran castell de focs artificials entrada ja la matinada.

Més informació: L'audàcia del coneixement. 50 anys UAB