Erasmus+estudis i Erasmus Exchange Programme 2017-2018

Des de la Facultat de Biociències us comuniquem que el passat dia 13 de Desembre de 2017 es va publicar la primera resolució de places de la convocatòria única modalitat Estudis pel curs 2018-2019.

Recordeu que fins el dia 20 de Desembre teniu temps d'acceptar la plaça assignada o bé fer-ne la renuncia a la Gestió Acadèmica de la Facultat de Biociències.

19/12/2017

IMPORTANT:
En cas de no comunicar l'acceptació o renuncia, es donarà per renunciada la plaça assignada.

Per més informació podeu consultar els següents enllaços:

ERASMUS
EXCHANGE PROGRAMME