Informació seleccionats curs 2018/19

SESSIONS INFORMATIVES UAB EXCHANGE PROGRAMME

Es convoquen 3 sessions informatives per als alumnes participants en el UAB Exchange Programme curs 2018/19 els següents dies:

- IBEROAMÈRICA: Dia 30 de gener de 2018 de 10 a 12h. - Sala de Actes de la Facultat de CC. Polítiques i Sociologia

- AUSTRÀLIA, CANADÀ, ESTATS UNITS, ISRAEL, LÍBAN, PALESTINA, RÚSSIA I SUD-ÁFRICA: Dia 30 de gener de 2018 de 12 a 14h. - Sala de Actes de la Facultad de CC. Polítiques i Sociologia

- ÀSIA: Dia 31 de gener de 2018 de 12 a 14h. - Sala de Actes de la Facultat de CC. Polítiques i Sociologia

Convocatòria única 2018/19 - Seleccionats UAB EXCHANGE PROGRAMME

En data 22 de desembre de 2017 es publica el llistat de places vacants de la convocatòria Única modalitat Estudis per al curs 2018-2019.  Trobareu el llistat al final d'aquesta pàgina
----------------------------------------------------------------------------------------------------

_________________________________________________________________________________________________

CALENDARI PREVIST SELECCIÓ PROGRAMA PROPI 2018/19
13/12/2017 Publicació 1a Resolució (provisional)
Del 14 al 20 de desembre de 2017: Període acceptació/no acceptació places 1a Resolució a http://sia.uab.es/
Del 8 al 14 de gener de 2018: Període de sol·licitud de vacants

26/01/2018 Publicació 2a Resolució (definitiva)
Del 27 de gener a l'1 de febrer de 2018: Període acceptació/no acceptació places 2a Resolució a http://sia.uab.es/

ACCEPTACIÓ / NO ACCEPTACIÓ

CANVIS EN EL PERÍODE D'ESTADA

- Aquells estudiants que tingueu assignat el Primer semestre i vulgueu canviar al Segon semestre (o al revés) podeu acceptar directament la plaça atorgada i enviar un correu a l’Oficina d’Intercanvis del vostre centre demanant el canvi de semestre.
- Qualsevol altre tipus de canvi en el període d’estada NO és possible en aquest moment.
- Recordeu que els semestres assignats van en funció del nostre calendari acadèmic, no del de la universitat d’acollida.

REASSIGNACIÓ DE PLACES NO ACCEPTADES (2a volta)
Només es reassignarà plaça als estudiants que hagin quedat en llista d'espera i aquells que NO hagin acceptat la seva plaça.
Els que ja tinguin una plaça acceptada es quedaran amb aquella, encara que hagi quedat lliure una de les opcions anteriors.

INFORMACIÓ IMPORTANT PER A TOTS ELS SELECCIONATS:

DOSSIER INFORMATIU

En aquest dossier trobareu detallats els passos a seguir de tot el procés.

DOCUMENTACIÓ REQUERIDA UNIVERSITATS DE DESTINACIÓ
Cada universitat de destinació actualitza la informació pel curs 2018/19 en terminis diferents (en alguns casos fins a finals de març).
A partir de l'acceptació definitiva de places, podeu consultar al mapa de destinacions la informació sobre la documentació requerida per la vostra universitat de destinació.
També podeu consultar directament la informació al web de cada universitat fent servir el llistat excel de Destinacions publicat a l'octubre, clicant a sobre del nom de la Universitat.

Us recordem que, en tots els casos, l'admissió al programa d'intercanvis resta condicionada a l'acceptació final per part de la universitat de destinació.

1a Resolució Convocatòria Única 2018/19
Llistat Places Vacants de la Convocatòria única 2018/19
Informació Sol·licitud Places Vacants 2018-19
DOSSIER informatiu UAB Exchange Programme 2018-19
Annex I Dossier UAB ExchangeProgramme 2018-19 (només per a centres adscrits)
Formulari Certificado de existencia de cobertura de seguro.
Model Full Certificat d'Estada
Model Full Modificació d'Estada