Curs “Cerca i gestió de la informació” per a estudiants de doctorat

Les Biblioteques UAB ofereixen durant els mesos de maig i juny el curs Cerca i gestió de la informació, dins del Programa de Formació de Doctors. Aquesta activitat formativa s’adreça a aquelles doctorandes i doctorands que vulguin millorar els seus coneixements i habilitats en la recerca i l’ús de fonts d’informació.

03/05/2017

El curs consta de dues sessions:

• Fonts d’informació (en una matèria determinada): panoràmica dels principals recursos d’informació bibliogràfica i estratègies de cerca. Calendari i inscripcions.
  • Mendeley Institucional: introducció a Mendeley, gestor bibliogràfic i xarxa social acadèmica. Calendari i inscripcions. Sessió en anglès: Inscripció